De missie van Leadmeister: ‘Met betekenisvolle relaties succesvol zijn’.

2 min leestijd
4 december 2023

Het hebben van betekenisvolle relaties zit diep geworteld in het idee en de mensen achter Leadmeister. Niet alleen om succesvol te zijn, maar ook om gelukkig te zijn. Zakelijk gezien gaat het bij relaties dan over collega's, partners en klanten, misschien zelfs over jouw merk. Betekenisvol wordt het wanneer je je veilig voelt, empathie ervaart en geholpen wordt. 

Sales zal in de 21ste eeuw volledig om relationeel verkopen gaan, aldus Harvard Business School. Al het succes van een onderneming zal gaan om het hebben van relaties. Jouw beste klanten zullen de personen zijn die jij leuk vindt en andersom, degenen die jou leuk vinden. 85 procent van jouw aanbevelingen en doorverwijzingen zullen afkomstig zijn van personen die jou leuk vinden en zich goed bij je voelen, aldus Harvard. Focus je dus op de relatie en je sales zal vanzelf gaan.


Wederom  Harvard, ditmaal The Study of Adult Development, toont begin 2023 aan, dat de belangrijkste factor voor gelukkig zijn is: het hebben van goede en betekenisvolle relaties. Waarschijnlijk omdat mensen dan beter in staat zijn om uitdagingen en stress te managen.

Voor de mensen die bij en voor Leadmeister werken, staan relaties ook op nummer één. Het is zelfs een van de redenen geweest waarom Leadmeister is ontstaan. Het is het allerleukst, en je creëert de beste prestaties met collega’s en klanten waarmee je relatie top is. We hebben dit dan ook verankerd in onze missie en onze kernwaarden en daarmee in onze processen, producten, arbeidsvoorwaarden en communicatie. Onze missie is dan ook:

"Met betekenisvolle relaties succesvol zijn."

 

Hoe borg je deze missie dan? Hiervoor heeft Leadmeister vijf zeer krachtige kernwaarden gedefinieerd. Ze hebben impact op veel verschillende vlakken die elk sterk kunnen bijdragen aan de missie van Leadmeister.

Denk daarbij aan betrouwbaarheid door verwachtingen te realiseren, vertrouwen en respect te creëren, teamwork en samenwerking in een positieve werkomgeving te bewerkstelligen, tot een effectieve probleemoplossing te komen, stress te verminderen, verbeterde efficiency en productiviteit, persoonlijke groei en zelfrespect, maatschappelijke impact en professioneel succes.

De vijf kernwaarden waarmee we onze missie borgen en waaraan we alles wat we doen toetsen, zijn:

  1.  Wees jezelf 
  2.  Toon empathie
  3.  Wees verantwoordelijk
  4.  Neem initiatief
  5.  Wees behulpzaam

 

Leadmeister helpt je met het realiseren van succesvolle B2B relaties.

In onze producten staat de zakelijke business to business relatie ook centraal. Vanuit marketing laat je jouw doelgroep zien waar je voor staat, creëer je toekomstige vraag, laat je zien dat je hun uitdagingen begrijpt, dat je unieke oplossingen hiervoor hebt en converteer je deze naar gekwalificeerde leads. Vanuit sales development help je deze prospects verder om doelen en uitdagingen te begrijpen, de impact van de uitdagingen te benoemen en toon je begrip.

 

Gezamenlijk breng je de prospect naar een punt dat hij of zij jou leuk vindt en jouw oplossing en product of dienst wil kopen om daarmee hun doelen te bereiken. Je verkopers hoeven vervolgens niet veel meer te doen om de verkoopkans te converteren naar een order.

Dit vraagt ook om een groeisysteem en een optimale relatie tussen marketing, sales en customer succes wat groei faciliteert. Deze systematiek heet Revenue Operations.

Leadmeister helpt je met focus, slimme Revenue Operation tools, Artificial Intelligence (AI) en ervaring, met de beste inzichten, adviezen en met veel plezier dit te bereiken.

Iets voor jou om dit samen te doen?

- Team Leadmeister

 

Leadmeister Leads

Nieuwe klanten komen niet vanzelf. Leadmeister helpt je als online lead service en copiloot met het creëren van kwalitatieve lead relaties en deze te converteren naar klanten.

 

Leadmeister_beeldmerk

 

Bekijk Leadmeister producten