Leadmeister voor Sales.
B2B verkopers en sales teams staan vandaag de dag dagelijks onder druk. Grote druk. Pas als je je sales operatie onder controle hebt ga je veel sneller je doelen bereiken.
Sales uitdagingen
Welke B2B sales uitdagingen komen we veel tegen die in de weg staan om je doelen snel te kunnen halen?
Meetbaarheid en ROI zijn noodzakelijk om te zien hoe goed je het als sales afdeling het doet. Enkel sturen op omzetcijfers is onvoldoende.
- Hoe meet ik nu goed lead en sales funnel conversies?
- Wat is het rendement van al onze sales inspanningen?
- Hoeveel tijd en geld mag ik aan een prospect uitgeven?
- Hoe snel gaan mijn deals door de salesfunnel en waarom vallen leads af?
Een goede aansluiting met Marketing is cruciaal voor het behalen van je sales targets en/of groeidoelstellingen. Afspraken tussen marketing en sales die beide richtingen op gaan zijn dan ook noodzakelijk.
- Ik krijg onvoldoende leads van Marketing
- De leads die ik krijg willen niet kopen en hebben een lage conversie.
- Er zitten weinig 06 nummers bij de leads, hoe ga ik hiermee om?
- Hoe kan ik marketing content ook inzetten in mijn salesproces?
- Marketing wil graag snelle opvolging van leads, maar dat lukt mij niet.
Een goed gevulde sales funnel is belangrijk voor het behalen van doelen en voor je voorspelbaarheid. Hoe zorg je hier nu voor en hoe krijg je prospects zo snel mogelijk door de funnel heen?
- Heb ik voldoende prospects in mijn sales funnel zitten?
- Wat is mijn sales velocity en hoe groot moet die zijn?
- De gemiddelde doorlooptijd van een opportunity is best lang, hoe krijg ik die naar beneden?
- Hoe maak ik een sales rep schaalbaar zodat deze veel meer leads en opportunities kan managen?
De concurrentie neemt toe, nieuwe innovatie spelers, prijzen en concurrenten die hun marketing- en sales opschroeven, hebben invloed om mijn verkoopresultaten.
- Ik verlies steeds meer deals op prijs. Wat kan ik daar aan doen?
- Hoe kan ik de engagement van mijn sales team met prospects verhogen?
Om efficiënter en effectiever te kunnen zijn, worden processen, data en tooling steeds belangrijker. Hoe kan sales hier slim gebruik van maken?
- Ik heb onvoldoende data en daarmee zicht over ons salesproces.
- Waar in het proces hebben we drop-off en waarom?
- Hoe weet ik hoeveel sales ik per dag kan doen met mijn team?
- Wat zijn mijn sales funnel conversiecijfers en wat is de sales attributie van mijn team?
Wil je graag geholpen worden met het verbeteren van je sales prestaties?
Vraag eenvoudig en vrijblijvend een account aan.
Pak de juiste uitdagingen aan en behaal je doelen.
Bekijk hoe Copilot jou helpt om jouw uitdagingen op te lossen en je daardoor sneller je doelen kunt behalen.
Inbound Leads
Maandelijks genereren van vraag en gekwalificeerde inbound leads. Creëer meer engagement en een grotere funnel. Specifiek voor jouw doelgroep en B2B business.
LinkedIn Leads
Nieuwe gekwalificeerde leads, snelle één-op-één leadopvolging, marktinzichten en lead nurturing door sales development via jouw eigen LinkedIn profielen.
Revenue Copilot
Jouw eigen online copiloot voor revenue management. Waar strategie, doelen, KPI's, resultaten en advies over jouw marketing- en sales operatie samenkomen.