Leadmeister voor Directie

Bedrijven en leiders hebben vandaag de dag uitdagingen. Veel uitdagingen. Pas als je deze onder controle hebt, kun je groeien en ga je veel sneller je doelen bereiken.

Leadmeister voor Directie
Uitdagingen

Directie uitdagingen

De voorbeelden hieronder zijn slechts een greep uit veel voorkomende uitdagingen van B2B marketeers. 

Uitdagingen voor directie liggen vooral op het vlak van ambities en doelen. Jij bent immers de regisseur en de leider die er voor moet zorgen dat deze samen met alle teams gerealiseerd kunnen worden.

  • Hoe kan ik mijn organisatie het best inrichten voor groei in klanten en omzet?
  • Hoe kan ik de beste klanttevredenheid realiseren?
  • Hoe vertaal ik visie en ambitie naar organisatieverandering?
  • Hoe kan ik van een product of financieel gestuurde organisatie naar een klant en marktgedreven organisatie transformeren?

Uiteindelijk is de balans en de winst- en verliesrekening een belangrijk onderdeel van een commerciële organisatie. Maar hoe verbindt je nu operationele cijfers met financiële cijfers?

  • Hoe kan ik top-line omzet laten groeien?
  • Hoe kan ik marketing- en sales kosten beperkt houden?
  • Hoe weet ik hoeveel ik moet investeren in marketing en sales?
  • Hoe krijg ik inzicht in verborgen immateriële bedrijfsactiva en de waarde daarvan?

De markt veranderd ongelooflijk snel. Prospects zijn veel beter geïnformeerd, minder loyaal, online B2B kopen groeit hard, een nieuwe generatie ondernemers doen het anders en slimmer, prijzen staan onder druk. Hoe blijf ik in de toekomst relevant en in business?

  • Hoe moet ik omgaan met de toenemende concurrentie?
  • Hoe moet ik omgaan met veranderend koopgedrag van klanten en prospects?
  • Hoe moet ik mijn merk positioneren?

In een markt waar het belang van marketing toeneemt en die van sales afneemt, is data cruciaal voor succes en al helemaal voor groei. Heb je al je benodigde data? wat is de kwaliteit daarvan? Stuur je hierop? Behandel je deze als financiële activa of als kosten? Hoe interpreteer je de data en hoe krijg je inzicht in ROI van marketing en sales?

  • Hoe kan ik groeien zonder extra incrementele kosten te maken?
  • Hoe kan ik de operationele kosten of Cost of Poor Quality (COPQ) reduceren?
  • Wat is de waarde van mijn groeiactiva en hoe ontsluit ik deze?
  • Wat is de waarde van onze klanten?
  • Hoe kan ik het rendement van marketing en sales zien?

Wanneer je veel leads genereerd, of wanneer je goede verkopers hebt die een deal kunnen closen, betekent dit niet automatisch meer klanten of meer omzet. Veel factoren zijn bepalend voor conversies. Hoe zorg je er nu voor dat alle marketing- en sales radartjes aanwezig zijn en allemaal soepel draaien?

  • Wat ontbreekt er nog in ons marketing- en salesproces?
  • Bij veel organisaties stuurt sales nog marketing aan. Hoe los je dit op?
  • Hoe zorg ik ervoor dat marketing én sales één doel nastreven?
  • Hoe kan ik marketing- en sales data op één plek krijgen en aan elkaar verbinden?
  • Wie is er verantwoordelijk voor revenue operations?
Leadmeister producten

Pak de juiste uitdagingen aan en behaal je doelen.

Bekijk hoe Leadmeister jou helpt om jouw uitdagingen op te lossen en je daardoor sneller je doelen kunt behalen.

Leadmeister HubSpot Copilot

Inbound Leads

Maandelijks genereren van vraag en gekwalificeerde inbound leads. Creëer meer engagement en een grotere funnel. Specifiek voor jouw doelgroep en B2B business.

Leadmeister Copilot Platform

LinkedIn Leads

Nieuwe gekwalificeerde leads, snelle één-op-één leadopvolging, marktinzichten en lead nurturing door sales development via jouw eigen LinkedIn profielen. 

Leadmeister Copilot

Revenue Copilot

Jouw eigen online copiloot voor revenue management. Waar strategie, doelen, KPI's, resultaten en advies over jouw marketing- en sales operatie samenkomen.

Keuzehulp

Zeker weten of
Leadmeister Copilot bij jou
en jouw organisatie past?